mandag 22. oktober 2012

Scrappekurs, vannkoppar mm.....

Klart for min årlege oppdatering......

Utrulig -  men det er faktisk slik at eg har litt scrappe-glød for tida. Det skuldast jo først at eg var på kurs med Anja forrige lørdag, både Vintage Herre-kort og Promarker fargelegging :-) Plutselig var det kjekt å sette igang med ulike prosjekt ! Varierer mellom det helt enkle og til vintage/shabby chic... Uansett, er vel helst greit å gjere det slik ein liker det best :-) Mykje av det som eg har laga sidan sist har blitt levert til mottakar evt bestillar... kjem ikkje på å ta bilder :-(  Så legg inn nokre bilder av kort som er laga tidlegare i haust.

Venner gjør verden til et godt sted å være. Kort laga tidlegare i haust.

So fekk minstejenta feber på onsdag og vannkoppar på torsdag...rolige dagar i heimen er sjeldan vare...so det tek vi godt vare på ;-) Når ho sit og tegnar, eller gjer lekser, får mor "smurt"i hop noken kort ;-)) Ellers går det i Kvitvask og paracet, utruleg mykje koppar !!!

Thank you for walking be(e)-side me and being my friend. Kort laga tidlegare i haust.

Har ikkje kome i julemodus enno...er skikkelig "bakpå" i julekort-produksjonen.... Veit at det er BERRE oktober, men vi som scrapper julekort veit at det tar tid :-D

Rosa staffeli julekort, elendig bildekvalitet :-(
Har mange gode blogger eg følger, kjekt å finne tips og idear frå alle kreative damene :-D
Til slutt eit haust bilete frå Sunnfjord Museum; hadde ein flott dag der med to tante-barn + minstejenta.


Klem, ha ei god veke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar